رزرو هتل 5 ستاره مشهد نزدیک حرم امام رضا (ع)
نوشته شده توسط : gheirati

رزرو هتل 5 ستاره مشهد

مشهد قطب زیارتی، فرهنگی، هنری ایران است که آرامگاه یکی از مصعومان دنیا اما رضا (ع) در این شهر زیبا قرار دارد. اگر برای زیارت به شهر مشهد سفر میکنید اقامت در نزدیکی حرم مطهر یکی از ارکان اصلی و مهمی است که هر گردشگر میخواهد به آن برسد. در این مقاله می خواهیم برای رزرو هتل 5 ستاره مشهد مواردی معرفی کنیم که شما میتوانید از سایت های هتل برای رزرو آنها اقدام کنید.

هتل های پنج ستاره

هتل قصر طلایی

یکی از لوکس ترین و قدیمی ترین هتل های مشهد که سابقه زیادی در این زمینه دارد هتل قصر طلایی است که تا حرم 45 دقیقه فاصله دارد و امکانات خیلی زیادی دارد. رستوران مجموعه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو میکند. تفریحات ورزشی مانند استخر، سونا، سالن ورزشی و...دارد که مجموعه اینها سفری خوش و مملو از آرامش را برای شما ارمغان می آورد. این هتل 20 طبقه و 358 واحد اتاق و سوئیت دارد. برای رزرو هتل قصر طلایی می توانید به وبسایت های هتل مراجعه کنید.

رزرو هتل قصر طلایی

هتل قصرالضیافه

این هتل جزء شیک ترین هتل های مشهد است و بهترین ویژگی آن این است که هتل بخشی از حرم امام رضا (ع) است. هتل در ضلع شرقی قرار دارد و در ورودی صحن هدایت قرار گرفته است. فاصله ای که با حرک دارد 5 دقیقه است. دیدن منظره حرم و فضای آرام و معنوی آن در هتل قصر الضیافه یکی از ویژگی های خاص آن است. ویژگی های هتل شامل فضای سبز زیبا، فروشگاه، 2 رستوران ،کافی شاپ که یکی از رستوران ها در خود هتل است و رستوران دیگر در فضای باز تابستونی با منوی متنوع است.

رزرو قصرالضیافه

هتل مجلل درویشی

هتل درویشی جز هتل های لوکس و لاکچری شهر مشهد است که جز هتل هایی است که فاصله چندانی به حرم ندارند. فاصله هتل تا حرم تقریبی حدود 30 دقیقه پیاده روی است و با خودرو کمتر از 10 دقیقه است. معماری خاص این هتل از ویژگی هایی است که بعد از ورود به هتل شیفته آن می شوید. این هتل تنها هتل آتریوم شرق کشور است. و تعدا طبقات آن به 25 طبقه میرسد. دسته بندی اتاق های هتل درویشی 4 دسته است با 16 نوع متفاوت که شامل اتاق VIP، اتاق های رویال، اتاق های ملل، اتاق های فصل می شود.  

مجموعه آبی هتل درویشی:

  • حمام ترکی
  • سونای خشک
  • سونای بخار
  • جکوزی
  • دوش اختصاصی
  • خدمات اسپا
  • ماساژ

دیگر امکانات هتل درویشی رستوران های متعدد مجموعه ورزشی بازارچه خرید سوغات روف گاردن باغی است. برای رزرو هتل درویشی می توانید به وبسایت های هتل مراجعه کنید.

رزور هتل درویشی

هتل مدینه الرضا

یکی از هتل های نزدیک حرم مطهر امام رضا هتل مدینه الرضا است. کم ترین ویژگی این هتل اتاق بازی کودکان، کتابخانه، مجموعه آبی و اولین و تنها ترین رستوران گردان مشهد را دارد. معماری این هتل به شکل ایرانی و اسلامی است با 4 رستوران که انواع غذاها را سرو میکنند و 1 چایخانه سنتی. این هتل 150 متر و نزدیک به دقیقه با بارگاه امام رضا فاصله دارد. اتاق های مجموعغه به 6 دسته کلی تقسیم می شوند که شامل اتاق عروس، اتاق جانباز، اتاق کانکت، اتاق آپارتمان و مجموعه اتاق های عمومی است.

رزرو هتل مدینه الرضا

هتل الماس 2

اخرین هتل از هتل های 5 تساره مشهد که نزدیک به حرم است هتل 2 ستاره الماس است.. ویژگی های هتل الماس 2 شامل کافه رستوران ها و تالار های پذیرایی با منو های متنوع غذایی، سالن همایش و کنفرانس، مجموعه آبی تکمیل و خدمات اسپا، بازارچه خرید اختصاصی هتل که همگی در کنار هم به شما کمک میکنند تا از اقامت خود نهایت لذت را ببرید. برای رزرو هتل الماس میتوانید به وبسایت های هتل مراجعه کنید.

رزرو هتل الماس





:: برچسب‌ها: رزرو هتل نزدیک حرم , رزرو هتل در مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: